Skip Navigation Links
- Nyhedsbreve
 

2019/2020 02.09.2019  -  29.03.2020
Vejledning

Mariehønsene (MH)
Mariehønsene er et hold for mor/far/bedste og barn.
På vores hold skal vi hoppe, danse, synge, kravle, rulle og lege. Men vigtigst af alt: Vi skal have det sjovt.
Vi vil udfordre og lære.
Vi vil fjolle og grine.
Vi vil danse og kramme.
Vi vil hoppe og springe.
Vi glæder os til at se jer.
 
BEMÆRK! Børn og voksne skal tilmeldes med hver deres login. Den angivne pris er pr. pers.
Det er VIGTIGT at børn tilmeldes i eget navn og med egen fødselsdag. 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Puslinge (PUS)

Har du lyst til at have det sjovt, grine og ska- be dig tosset med andre børn, så kom og vær med. Vi bygger redskabsbaner, leger, synger og hopper på trampolin og airtrack. Vi har højt tempo på og får rørt os en masse. Forældre be- des møde op med børnene til første træning. Fra 3-6 år. Kontingent kr. 580,-

Instruktør: Julie Serena - 50 92 03 86 Anna Jacobsen & Simone Serena

Fra 3-6 år. 
 
BEMÆRK! Det er VIGTIGT at børn tilmeldes i eget navn og med egen fødselsdag.
 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Rytmepiger (DP)

Rytmepigerne er et hold for glade og friske piger, hvor der er plads til alle. Der er fokus på, at alle bliver udfordret inden for gymnastik samtidig med, at vi har det sjovt til god musik. Fra 4.-6. klasse. Træningerne ville være fyldt med god energi og en masse sved på panden. Hvis du er klar på at give den max gas, og have en super sjov time, så er dette hold noget for dig

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Springfiduser (SF1)
Springholdet er for begyndere og let øvede. 
På holdet laves der gymnastik med og uden redskaber, der lægges vægt på motorikken og kroppen styrkes, så der kan stås på hænder, laves vejrmøller, salto''''''''''''''''''''''''''''''''er m.m.
For at sikre den optimale læring for hver enkelt barn, ønsker vi 2-6 deltagende forældre til hver træning.
Deltagelsen er frivillig og ikke bindende for hver gang.  
OBS - der er ikke anden forskel end tidspunktet på de 2 springfidus hold. Der er blot et ønske om mindre hold, så instruktørerne har mere tid til den enkelte gymnast.
 
Fra 0.-3. klasse  
 
BEMÆRK! Det er VIGTIGT at børn tilmeldes i eget navn og med egen fødselsdag, men vi ser gerne at forældres mobil nr angives i profil oplysninger. 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Hoptimisterne (HOP)

Hoptimisterne er et hold for danseglade piger. Vi danser, leger, laver gymnastik og har det sjovt til musik imens, vi lærer grund gymnastikken at kende. Det er sjovt, og der er plads til leg!
Fra 0. - 3. kl

BEMÆRK! Det er VIGTIGT at børn tilmeldes i eget navn og med egen fødselsdag, men vi ser gerne at forældres mobil nr angives i profil oplysningerne.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Funk (FUNK)

Funk er for dig der kan lide at fyre den af til god musik og bare ikke kan stå stille. Der er garanti for sved på panden, et smil på læben og god stemning.. Alt sammen ender ud i fede serier til det nyeste musik.. 

Vi glæder os meget, og håber at se en masse glade dansepiger.
Fra 6. - 10. klasse

HUSK HUSK HUSK!!
Det er vigtigt at børnene tilmeldes i deres eget navn og med egen fødselsdag.
 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Damer (DA)
Tidens trend siger mega motion i stedet for medicin.
Kom op af stolene - Vær god ved dig selv - Hold dig i form med masser af bevægelse for hele kroppen. Alle led og muskler skal styrkes og smidiggøres, også lattermusklerne. Vi bruger forskellige småredskaber og god musik. De 5 tibetanere kan vi slet ikke undvære.
Tag veninden eller naboen med. 
 
OBS. holdet starter først 17/9-18 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Jumping Fitness (JUMP)
Jumping Fitness 15+  (Tirsdags hold) 
 
Vi hopper i takt til god musik, sveden kommer frem på panden og smilet kommer helt naturligt.
 
Jumping Fitness er skånsomt for knæ og andre led, da man hopper på et blødt underlag.
 
Jumping Fitness er tre gange mere effektivt end løb, hvilket skyldes den konstante tyngdekraftsændring, hvor mere en 400 muskler bliver brugt. 
 
HUSK indesko og vand.
 
Vi glæder os til at hoppe med jer.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Ældreidræt (ÆI)
En kombination af gymnastik, dans og træning med småredskaber suppleret med andre motionsgivende aktiviteter. Du skal være indstillet på at få sved på panden, blive forpustet, mærke at du bruger din krop og få grinet en masse.
Efter træningen er der mulighed for socialt samvær i Hallens cafeteria, hvor vi synger et par sange og drikker en kop kaffe.
 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Jumping Fitness Kids (JFK)
Jumping Fitness KIDS 
0.kl. - 3.kl.
 
Vi hopper i takt til god musik, sveden kommer frem på panden og smilet kommer helt naturligt.
Sammen hopper vi og leger, udfordre vores krop. 
 
HUSK indesko og vand.
Vi glæder os til at hoppe med jer.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

store spring (SS)
KOM og vær med til en ny sæson for både øvet og begynder i alderen 3. til 10. klasse. 
Vi glæder og til sjov og leg med redskaber - trampolin - airtrack mm. hvor både en salto - flik-flak eller en halv skrue kan læres at laves.  
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Jumping Fitness Junior + Teen (JFT)
Jumping Fitness Teen
4.kl. - 9.kl.
 
Træningen er mandag kl. 17.45-18.45.  
 
Vi hopper i takt til godt musik, sveden kommer frem på panden og smilet kommer helt naturligt.
 
Jumping Fitness er skånsomt for knæ og andre led, da man hopper på et blødt underlag.
 
Jumping Fitness er tre gange mere effektivt end løb, hvilket skyldes den konstante tyngdekraftsændring, hvor mere en 400 muskler bliver brugt.
 
HUSK indesko og vand.
 
Vi glæder os til at hoppe med jer.
Stine, Louise & Maja
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Jumping fitness 2 (jump2)
Jumping Fitness 15+ (Torsdags hold)
Vi hopper i takt til god musik, sveden kommer frem på panden og smilet kommer helt naturligt.
 
Jumping Fitness er skånsomt for knæ og andre led, da man hopper på et blødt underlag.
 
Jumping Fitness er tre gange mere effektivt end løb, hvilket skyldes den konstante tyngdekraftsændring, hvor mere en 400 muskler bliver brugt.
 
HUSK indesko og vand.
 
Vi glæder os til at hoppe med jer.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Hit Fit Dance (HFD)

En Hit Fit Dance time er for alle aldre og alle niveauer, da der vil være musik og trin for enhver smag. Så glæd dig til en super varm og lærerig dansetime, hvor både pulsen og humøret ryger helt i top.... - det kan ikke undgåes...!!

Fra. 15 år.

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Styrke & udholdenhed (S&U)

Styrke og udholdenhed er et hold, som både er for kvinder og mænd i alle aldre, dog minimum 15 år. På dette hold vil der være en god blanding af styrke, kondition og udholdenhed, hvor der både trænes med egen kropsvægt og andre redskaber.

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Yoga (yoga)

Yoga er for alle der har lyst til at arbejde med sin krop, udvikling og vejrtrækning. Vi tager udgangspunkt i hvad din krop kan og vil, samarbejdet mellem krop og sjæl. Forløsning af traumer i kroppen, fysisk og psykisk smidighed. Vi arbejder langsomt og roligt med bevægelserne, og tager den tid det tager for at være tryg i de forskellige stillinger. 

Alder:15+

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)
Banner